Grupa Adweb
Witaj w biurze prasowym Grupy Adweb
facebook
4-5 listopada 2015 zapraszamy na VII Forum Marketingu Zintegrowanego.
Wśród prelegentów Bartek Juszczyk, który na przykładzie księgarni internetowej Bonito, pokaże jak prowadzić efektywne działania marketingowe.

http://adnews.pl/patronat-7-forum-marketingu-zintegrowanego
2015-10-08, 10:21
facebook
Poznajcie Natalię.
Medialna dusza, notoryczna debiutantka.
Kocha radio i pracę za mikrofonem, ale wrodzona ciekawość kazała jej sprawdzić jak wygląda praca w agencji. Tak trafiła na staż do naszego PRu.

P.S. Łatwo ją przekupić wedlowskim torcikiem lub misiami Haribo :)
2015-10-07, 10:32
facebook
Pizza Dominium zalicza mocny debiut we wrześniowym raporcie Twitter Trends od Sotrender.

Świętujemy i ciągniemy na podium! ;)

http://www.sotrender.pl/trends/twitter/reports/201509/marki#trends
2015-10-06, 10:39
facebook
Na łamach PRoto specjaliści PR piszą o nowej kampanii producenta rajstop Adrian. Znajdziecie tam również komentarz Bartka Juszczyka.

http://www.proto.pl/aktualnosci/niespojna-i-niezrozumiala-specjalisci-o-nowej-kampanii-firmy-adrian
2015-10-05, 09:43
facebook
W październiku zapraszamy na prawdziwy zjazd cenowy! Pakiety hostingowe w 2BE.PL – ŻÓŁTY i CZERWONY – obniżamy aż o 90%. Zestaw ekstra bonusów i wsparcie naszych specjalistów dorzucamy, jak zwykle, gratis!

http://2be.pl/promocje/aktualne-promocje/hosting-90-taniej
2015-10-02, 08:58
facebook
https://www.facebook.com/GrupaAdweb/photos/a.10155988969910161.1073741863.262660025160/10155988970950161/?type=3
2015-09-30, 11:34
facebook
Z okazji... Dnia Kuriera i Przewoźnika,Pan Kurier przywiózł nam ciepłą, smaczną pizzę!

Tomaszowi natomiast życzymy wspaniałości na nowej, zawodowej drodze ;)
2015-09-29, 14:51
facebook
Nowy Fakt24.pl Bartłomiej Juszczyk na łamach Wirtualnemedia.pl ocenia na plus.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fakt24-pl-prostszy-i-bardziej-gazetowy-przy-silnej-cross-promocji-moze-miec-10-mln-uzytkownikow
2015-09-28, 12:41
facebook
Na łamach najnowszego numeru Marketer+ Bartek Juszczyk odpowiada na pytanie: "jak budować strategię shopper marketingu, żeby nie ponieść klęski".

http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/buduj-madrze-strategie-badaj-uzytkownikow-wybory
2015-09-25, 09:43
facebook
Dziennik Internautów informuje: NASK wybrał Grupę Adweb do transferów domen!
Jest radość! ;)

http://di.com.pl/nask-wybral-grupe-adweb-do-transferow-domen-eu-53156
2015-09-24, 11:42
facebook
Już 8 października zapraszamy na II Forum Inbound Marketingu.
Wśród prelegentów Bartek Juszczyk, który opowie jak sprzedawać przez internet produkty potencjalnie niesprzedawalne w sieci.

http://adnews.pl/patronat-ii-forum-inbound-marketingu-2015
2015-09-23, 12:50
facebook
"Czy warto tworzyć odrębną strategię dla wideo?" - odpowiedzi szukajcie na łamach serwisu Mediarun.pl, gdzie wypowiada się Bartek Juszczyk.

http://mediarun.com/pl/marketing/poradnik/czy-warto-tworzyc-odrebna-strategie-dla-wideo.html
2015-09-22, 09:28
facebook
Praca czeka!
Zatrudnimy Specjalistę SEO z doświadczeniem.
http://kariera.adweb.pl/specjalista-seo
2015-09-21, 10:32
facebook
"Halo, Twitter! Nie leci z nami pilot!". O obsłudze klientów w social media na łamach Marketing w Praktyce pisze Bartek Juszczyk.
2015-09-17, 09:47
facebook
Mamy dla Was zaproszenie na spotkania Meet IT w 3 miastach: "Biznes ma głos, czyli VoIP w praktyce".

http://adnews.pl/patronat-biznes-ma-glos-czyli-voip-w-praktyce
2015-09-16, 14:43
facebook
Na łamach Online Marketing Polska Bartek Juszczyk podpowiada jak zaciekawić konsumenta reklamą video.

http://o-m.pl/artykul/441/masz-ok-5-sekund-na-zaciekawienie-konsumenta-i-zatrzymanie-go-na-chwile.html
2015-09-15, 09:52
facebook
Praca w PR'ach czeka!
Sprawdź kogo szukamy: http://kariera.adweb.pl/specjalista-p
2015-09-14, 10:27
facebook
29 września zapraszamy do Poznania na Targi Reklama360!

Na scenie Kreatywnej Areny głos zabierze m.in. Bartek Juszczyk, który opowie o personalizacji wg Philipa Kotlera i tym jak zmienia się podejście do marketingu i segmentacji.
W swoim drugim bloku tematycznym poruszy kwestie najnowszych trendów w reklamie i wyjaśni, co pobudza zmysły współczesnych konsumentów i jak zarządzać własnym budżetem reklamowych.

http://adnews.pl/patronat-reklama360-z-silnym-ladunkiem-merytorycznym
2015-09-11, 10:02
facebook
Big news.
Dla Pies fajny jest dwa razy JEDYNKA w sierpniowym wydaniu raportu Fanpage Trends od Sotrender: http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201508/zwierzeta#trends
2015-09-10, 10:43
facebook
Rockowa dusza i dziennikarskie zacięcie, tak w skrócie możemy opisać Konrada, który wzmocnił nasze PRy!
Coś czujemy, że jeszcze o nim usłyszycie!

http://adnews.pl/konrad-binczyk-w-vanguardp
2015-09-09, 11:10
facebook
Przed nami świeży numer magazynu Biznes Restauracje & Catering, a w nim Bartek Juszczyk pisze o tym, jak skutecznie wprowadzać markę na rynek i promować ją w mediach tradycyjnych. Miłej lektury!
2015-09-08, 10:17
facebook
Nowoczesne miejsce pracy i ciekawe projekty czekają na doświadczonego i ambitnego Account Managera!

Podejmiesz wyzwanie? Aplikuj! http://kariera.adweb.pl/account-manage
2015-09-07, 12:04
facebook
Świętujemy Międzynarodowy Dzień Czekolady! ;)
Kto ma minionka?
2015-09-04, 14:56
facebook
Na łamach NowyMarketing Bartek Juszczyk zwraca uwagę na kilka podstawowych błędów popełnianych przez marki.

Lektura w sam raz do porannej kawy: http://nowymarketing.pl/a/6802,zle-nawyki-marek
2015-09-04, 09:37
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.