Grupa Adweb
Witaj w biurze prasowym Grupy Adweb
facebook
O najważniejszych wydarzeniach minionych 12 miesięcy i prognozach na najbliższy rok dla Wirtualnemedia.pl opowiadają przedstawiciele czołowych agencji SEO/SEM, wśród nich Jacek Milc z Grupy Adweb.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marketing-w-wyszukiwarkach-podsumowanie-2015-roku-prognozy-na-2016/page:2
2015-12-29, 09:50
facebook
Jaki był mijający rok w branży marketingu internetowego? Co wydarzy się w 2016 roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele czołowych agencji reklamy internetowej - wśród nich Bartłomiej Juszczyk z Grupy Adweb.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polskie-agencje-interaktywne-podsumowuja-2015-rok-i-prognozuja-co-wydarzy-sie-w-2016-roku/page:6
2015-12-28, 11:32
facebook
Pierwsza Gwiazdka już coraz bliżej, nie pozostaje nam nic innego, jak życzyć Wam spokojnych, pełnych miłości dobroci świąt Bożego Narodzenia.
Odpocznijcie i cieszcie się sobą. W offline.
2015-12-23, 12:21
facebook
"Grupa docelowa jako najważniejszy element strategii marketingowej". Dla Get inspired: ideahub pisze Bartek Juszczyk.

http://ideahub.eu/business/grupa-docelowa-jako-najwazniejszy-element-strategii-marketingowej
2015-12-22, 09:31
facebook
Co zrobić, by Content Marketing był efektywny? Jest na to prosty sposób, który jednocześnie wymaga przede wszystkim świadomości na temat swojego biznesu i klientów. Wystarczy odpowiedzieć na trzy, krótkie i proste pytania. Jakie? Na łamach NowyMarketing zdradza Paweł Szostak z Grupy Adweb.

http://nowymarketing.pl/a/7893,3-pytania-ktore-sa-kluczowe-w-content-marketingu
2015-12-21, 09:42
facebook
https://www.facebook.com/GrupaAdweb/videos/10156213799640161/
2015-12-18, 11:36
facebook
Na łamach PRoto o tym jak skutecznie angażować fanów pisze Bartek Juszczyk.
Miłej lektury! http://www.proto.pl/aktualnosci/jak-skutecznie-angazowac-fanow
2015-12-17, 12:09
facebook
Dziś do naszego biura przyjechała CHOINKA! A w BOKu Mikołaj zostawił gigantyczny prezent! #Dzieńpełenniespodzianek
#corazbliżejświęta #corazmniejcukierków
2015-12-16, 14:19
facebook
W grudniowym numerze Marketing w Praktyce Bartek Juszczyk pisze o współpracy marketingowej z blogo- i vlogosferą.
Zapraszamy do lektury!
2015-12-15, 10:52
facebook
Przed nami świeżutki e-book, który powstał po 7. Forum Marketingu Zintegrowanego: "Perspektywy i obecna kondycja marketingu zintegrowanego widziana oczami ekspertów". Szukajcie w nim wypowiedzi Bartka Juszczyka z Grupy Adweb ;)

http://adnews.pl/ebook-po-7-forum-marketingu-zintegrowanego
2015-12-10, 10:09
facebook
W grudniu rejestracja domen europejskich jest podwójnie premiowana. 2BE.PL daje atrakcyjną cenę na te końcówki, a EURid zachęca konkursem, w którym do wygrania jest pobyt w toskańskim SPA! I jak tu się oprzeć takiej ofercie? ;)

http://adnews.pl/wygraj_wakacje_marzen
2015-12-09, 10:41
facebook
W #20 odcinku Startuptalks.pl rozmowa z Bartkiem Juszczykiem o marketingu projektu wewnątrz startupu i zlecaniu działań na zewnątrz.

http://www.startuptalks.pl/podcast/20-bartlomiej-juszczyk-o-powstaniu-grupy-adweb-i-marketingu-w-startupie
2015-12-08, 09:57
facebook
MIKOŁAJ!
2015-12-07, 15:03
facebook
Szukasz pracy w agencji reklamowej?
Koniecznie sprawdź aktualne oferty pracy na: http://kariera.adweb.pl/ i dołącz do naszego zespołu!
2015-12-04, 09:51
facebook
Świąteczna promocja w 2BE.PL! Najpopularniejsze adresy - .EU i .PL rejestrujemy w niskiej cenie - tylko 6,90 zł netto rok! A dodatkowo dorzucamy hosting na START za 0 zł.

Oferta bez limitów, bez haczyków, bez ograniczeń. http://2be.pl/mikolaj
2015-12-03, 10:18
facebook
Breaking News!
Kacper Błoński przyjął oficjalnie nominację na PR Managera, a Kacper Biernacki został mianowany ART Directorem!

Lubimy to!
2015-12-02, 10:34
facebook
Już jutro zapraszamy na MultiExpo, gdzie Bartłomiej Juszczyk opowie o obsłudze Klienta wewnętrznego za pośrednictwem m.in. social mediów.

Pełna agenda spotkania na stronie Organizatora: http://multiexpo.pl/crm-2
2015-12-01, 10:49
facebook
Google Search Images to niedocenione źródło pozyskiwania ruchu. Jak zdobyać czołowe pozycje w wynikach wyszukiwarki plików graficznych na łamach NowyMarketing radzi Dawid Duda z naszego Adseo.

Zapraszamy do lektury: http://nowymarketing.pl/a/7665,google-search-images-niedocenione-zrodlo-pozyskiwania-ruchu
2015-11-30, 09:24
facebook
Martyna przyjechała do nas prosto z Trójmiasta. W oczekiwaniu na premierę "Gwiezdnych Wojen" zdobywa serca i budżety Klientów.

Przywitajcie ją cieplutko, lajkami! ;)

http://interaktywnie.com/personalia/martyna-wojcik-dolaczyla-do-grupy-adweb-252142
2015-11-27, 10:31
facebook
Adwebowy Bueno Czwartek a okazja niebanalna. Natalia po krótkim acz owocnym stażu zostaje z nami na dłużej!
2015-11-26, 15:07
facebook
To już II edycja akcji #dlaDzieciakow, której celem jest zebranie pieniędzy na prezenty świąteczne dla ponad 400 dzieciaków z dwudziestu jeden domów dziecka w Polsce. Jest lista prezentów i prosty, choć ambitny cel: na wszystkie trzeba uzbierać pieniądze!
2015-11-25, 09:10
facebook
Na SGH trwa Konferencja Edukacyjna Celuj w Przyszłość, na której Bartek Juszczyk poprowadzi warsztat: „Marketing oczami agencji reklamowej - bez tabu”.

http://celujwprzyszlosc.pl/Warsztaty/
#CWP
2015-11-24, 09:12
facebook
Na INN Poland znajdziecie artykuł Bartka Juszczyka: "Pracodawca w Social Media. Twórz społeczność", a w nim kilka świetnych przykładów zastosowań EB w praktyce.

http://bartlomiejjuszczyk.innpoland.pl/122937,pracodawca-w-social-media-tworz-spolecznosc
2015-11-23, 10:25
facebook
Świętujemy! Nasz grafik - Łukasz - jest już z nami okrągły (jak pizza) rok!
#PizzaDay #GadParty
2015-11-20, 09:53
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.