Sławomir Piwowarczyk w Grupie Adweb
Do zespołu Adseo, marki należącej do agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb, dołączył Sławomir Piwowarczyk, który objął stanowisko Specjalisty SEM.
2015-08-24, 09:42

Sławomir jest Certyfikowanym Specjalistą Google Adwords. Od kilku lat zajmuje się kampaniami linków sponsorowanych. Wcześniej pracował m.in. dla Biura Projektów Archon+, gdzie planował, skutecznie wdrażał i optymalizował kampanie w wyszukiwarce Google.

W Grupie Adweb odpowiedzialny będzie za obsługę i monitorowanie systemów reklamowych, obsługę systemów statystyk, przygotowywanie raportów, ofert, wycen i analizę efektów.

ADSEO to marka należąca do agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb.  W obszarze promocji w Internecie działa już od 8 lat, obsługuje ponad 200 Klientów w dziedzinie marketingu wyszukiwarkowego.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Gruszecka-Kara
MARKETING MANAGER
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.