Co zrobić, by Content Marketing był efektywny? Jest na to prosty sposób, który jednocześnie wymaga przede wszystkim świadomości na temat swojego biznesu i klientów. Wystarczy odpowiedzieć na trzy, krótkie i proste pytania. Jakie? Na łamach NowyMarketing z
Co zrobić, by Content Marketing był efektywny? Jest na to prosty sposób, który jednocześnie wymaga przede wszystkim świadomości na temat swojego biznesu i klientów. Wystarczy odpowiedzieć na trzy, krótkie i proste pytania. Jakie? Na łamach NowyMarketing zdradza Paweł Szostak z Grupy Adweb. http://nowymarketing.pl/a/7893,3-pytania-ktore-sa-kluczowe-w-content-marketingu
2015-12-21, 09:42
Co zrobić, by Content Marketing był efektywny? Jest na to prosty sposób, który jednocześnie wymaga przede wszystkim świadomości na temat swojego biznesu i klientów. Wystarczy odpowiedzieć na trzy, krótkie i proste pytania. Jakie? Na łamach NowyMarketing zdradza Paweł Szostak z Grupy Adweb.

http://nowymarketing.pl/a/7893,3-pytania-ktore-sa-kluczowe-w-content-marketingu
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy